Nahradní vůz
Náhradní vůz a výměna motoru
Tým nesmí mít v jednu chvíli více než čtyři dostupné vozy. Ve volných
trénincích může použít pouze dva vozy (neplatí pro týmy s možností třetího
vozu v pátečních trénincích dle článku 58). V každé kvalifikaci může použít
maximálně tři vozy. Před začátkem první kvalifikace musí tým nahlásit, které
dva vozy chce použít. V případě, že jezdec chce přesednout do náhradního vozu
po první kvalifikaci, musí do závodu odstartovat z pitlane. V tomto případě neplatí
zákaz doplnění či ubrání paliva a mohou být vyměněny pneumatiky. Každý jezdec musí
použít pouze jeden motor pro dva po sobě následující závodní víkendy. Pokud je
zapotřebí výměna motoru, jezdec klesne v daném závodu na startovním roštu o 10 míst
a v dalším závodu nesmí použít jiný motor. Pokud jezdec nedojede do cíle prvního ze
dvojice závodů, může ve druhém nastoupit s novým motorem, aniž bude penalizován.
Nicméně, pokud dojde k výměně motoru po první kvalifikaci, ale před startem prvního
či druhého závodu, jezdec bude muset v daném závodu odstartovat z konce startovního
roštu. FIA každý motor zapečetí tak, aby se nemohly měnit nebo opravovat hlavní
pohyblivé díly. Po prvním z dvojice závodů budou použity další pečeti, které zabrání
provozu motoru až do druhého závodního víkendu.
Jakákoliv ztráta nebo poškození pečetí FIA bude považováno za výměnu motoru.